קישורים לקידום אורגני לעומת קישורים בתשלום: טיפים לקידום אורגני

טיפים לקידום אורגני, האם אתה מתקשה לקבוע
אם קישורים אורגניים או בתשלום טובים יותר לעסק שלך?

כבעל עסק, אתה רוצה לדעת את כל טיפים לקידום אורגני כדי להגביר את הנראות של האתר שלך ולמשוך לקוחות חדשים.
אבל עם כל כך הרבה מידע סותר שם בחוץ, זה יכול להיות קשה לדעת היכן למקד את מאמצי SEO שלך.
במאמר זה נחקור את היתרונות והחסרונות של קישורים אורגניים וקישורים בתשלום ונעזור לך לקבוע מה עדיף לעסק שלך.
בסוף הפוסט הזה, תהיה לך הבנה ברורה כיצד לייעל את אסטרטגיית בניית הקישורים שלך להצלחה.

מבוא: טיפים לקידום אורגני

האם אתה תוהה אם קישורים אורגניים או בתשלום טובים יותר עבור SEO של האתר שלך?
במאמר זה, נחקור את היתרונות והחסרונות של כל גישה, כך שתוכל לקבוע איזו גישה הגיונית ביותר עבור העסק שלך.
נצלול לעומק היתרונות של תנועה אורגנית, הסוגים השונים של קישורים בתשלום, חשיבות הרלוונטיות בבניית קישורים,
דיון העלויות, ההשפעה של עדכוני אלגוריתמים על בניית קישורים, איזון נכון בין אסטרטגיות קישורים בתשלום ואורגניות,
מדידת הצלחה בבניית קישורים והימנעות מעונשים של מנועי חיפוש. המשך לקרוא כדי לקבל החלטות מושכלות ולייעל את קידום האתר שלך!

יתרונות התנועה האורגנית

בעוד קישורים בתשלום יכולים לעזור להניע תנועה לאתר שלך, הם גם מגיעים עם תג מחיר משמעותי.
קישורים אורגניים, לעומת זאת, הם בחינם ויכולים לספק לאתר שלך תנועה איכותית וממוקדת.
אחד היתרונות העיקריים של תנועה אורגנית הוא שהיא יכולה לעזור לשפר את דירוג מנוע החיפוש של האתר שלך,
מה שמקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא את המוצרים או השירותים שלך באינטרנט. בנוסף,
תנועה אורגנית נוטה להמיר בקצב גבוה יותר מאשר תנועה בתשלום,
מה שאומר שיש סיכוי גבוה יותר לראות ROI חיובי ממאמצי השיווק שלך.

סוגי קישורים בתשלום

לא כל הקישורים בתשלום נוצרים שווים. בעוד שחלקם לגיטימיים ויכולים לעזור לחזק את הנראות
המקוונת של האתר שלך ואת הדירוג במנועי החיפוש,
אחרים יכולים למעשה לפגוע בנוכחות המקוונת שלך. הנה כמה סוגים נפוצים של קישורים בתשלום:

  • פוסטים ממומנים: אלה פוסטים בתשלום בבלוג הכוללים קישור חזרה לאתר האינטרנט שלך.
  • קישורים למדריכי כתובות: אלה רישומים בתשלום בספריות מקוונות הרלוונטיות לעסק או לתעשייה שלך.
  • קישורי ווידג'טים: אלה הם קישורים המוטבעים בווידג'ט אינטראקטיבי המותקן באתר אינטרנט של צד שלישי.
  • קישורים לכותרת תחתונה: אלה הם קישורים הממוקמים בכותרת התחתונה של אתר אינטרנט ולעתים קרובות אינם רלוונטיים לתוכן האתר.

חשוב לציין כי קישורים בתשלום תמיד צריכים להיות רלוונטיים לאתר ולתעשייה שלכם,
שכן קישורים שאינם רלוונטיים או ממקורות באיכות נמוכה יכולים למעשה לפגוע במאמצי ה- SEO שלכם.

חשיבות הרלוונטיות בבניית קישורים

בניית קישורים היא היבט חשוב של קידום אתרים, אך לא כל הקישורים נוצרים שווים.
הרלוונטיות של קישור היא גורם מכריע בקביעת הערך שלו לקידום האתר שלך.
קישורים רלוונטיים הם אלה הקשורים קשר הדוק לעסק או לתעשייה שלך,
והם יכולים לספק לאתר שלך תנועה ממוקדת שסביר יותר שתמיר.
מנועי החיפוש מכירים בערך של קישורים אלה, והם נוטים יותר לתגמל את האתר שלך עבורם.
בנוסף, קישורים רלוונטיים יכולים גם לעזור לבסס את האתר שלך כמקור סמכותי בתעשייה שלך.
לכן, הקפידו להתמקד בבניית קישורים ממקורות ואתרים רלוונטיים על מנת לשפר את ביצועי ה-SEO של האתר שלכם.

ויכוח העלויות הגדולות

כשמדובר בקידום אתרים, עסקים רבים תוהים אם כדאי להם להשקיע בקישורים בתשלום או לדבוק בתנועה אורגנית.|
למרות שקישורים בתשלום יכולים לתת לאתר שלך דחיפה מהירה,
קישורים אורגניים נוטים להיות בעלי יתרונות ארוכי טווח יותר.
אבל מה לגבי דיון העלויות?
האם התנועה האורגנית באמת חינמית?
האם טיפים לקידום אורגני עוזרים?

אמנם אינך צריך לשלם כדי לרכוש קישורים אורגניים, אך לוקח זמן ומאמץ ליצור אותם.
יהיה עליך ליצור תוכן באיכות גבוהה שהקהל שלך רוצה לקרוא ולשתף.
זה אומר להשקיע זמן במחקר, כתיבה וקידום התוכן שלך.
עם זאת, ברגע שיצרת יצירה נהדרת, היא יכולה להמשיך להביא תנועה לאתר שלך במשך שנים רבות.
מצד שני, קישורים בתשלום יכולים להיות יקרים, במיוחד אם אתה רוצה להתמקד באתרים בעלי סמכות גבוהה.
אז מה הכי הגיוני לעסק שלך?
שקול את תקציב השיווק, ציר הזמן והיעדים הכוללים שלך לפני קבלת החלטה.

השפעת עדכוני אלגוריתמים על בניית קישורים

אלגוריתמים של מנועי חיפוש מתפתחים ומשתנים כל הזמן, מה שיכול להשפיע עמוקות על דירוג האתר שלך.
אחד השינויים הבולטים בשנים האחרונות הוא הדגש על איכות האתר והרלוונטיות שלו בתוצאות החיפוש.
משמעות הדבר היא כי אסטרטגיות בניית קישורים שעבדו בעבר עשויות כעת להיות מיושנות או אפילו להיענש.
לדוגמה, טקטיקות כגון דחיסת מילות מפתח, טקסט עוגן התאמה מדויק וספריות
קישורים באיכות נמוכה יכולות כעת לפגוע בדירוג האתר שלך במקום לעזור לו.

כדי להימנע מעונשים, חיוני להישאר מעודכנים בעדכוני האלגוריתם האחרונים ולהתאים את אסטרטגיות בניית הקישורים שלכם בהתאם.
משמעות הדבר עשויה להיות ביצוע ביקורת קישורים נכנסים, התנערות מקישורים באיכות נמוכה
והתמקדות בטקטיקות איכותיות ורלוונטיות לבניית קישורים. פעולה זו יכולה לעזור
להבטיח שמאמצי בניית הקישורים שלך יהיו יעילים ויניבו תוצאות ארוכות טווח.

איזון אסטרטגיות אורגניות ואסטרטגיות לבניית קישורים בתשלום

כשמדובר בבניית קישורים, הוויכוח בין קישורים אורגניים לקישורים בתשלום הוא מתמשך.
האמת היא ששניהם יכולים להיות יעילים מאוד אם משתמשים בהם נכון.
קישורים אורגניים הם בחינם, אבל הם יכולים לקחת זמן ומאמץ ליצור.
קישורים בתשלום יכולים להבטיח תוצאות מיידיות, אך הם יכולים להיות יקרים.
השאלה היא, איזו אסטרטגיה מתאימה לעסק שלך?

טיפים לקידום אורגני 

התשובה היא גם וגם. גישה מאוזנת המשלבת אסטרטגיות לבניית קישורים אורגניים ובתשלום יכולה לספק את הטוב משני העולמות.
תנו עדיפות למאמצי בניית קישורים אורגניים מכיוון שהם יכולים לספק תנועה ממוקדת ואיכותית לאתר שלכם לאורך זמן.
במקביל, השקיעו בקישורים בתשלום כדי להבטיח שהאתר שלכם מקבל את התוצאות המיידיות שהוא צריך.
תכנון אסטרטגי ותקציב SMART יכולים לעזור לך למצוא איזון יעיל לשיפור הדירוג והנראות של האתר שלך בטווח הארוך.

זכור, אין פתרון אחד שמתאים לכולם כשמדובר באסטרטגיות לבניית קישורים. הכל מסתכם ביעדים העסקיים שלך,
בשוק שבו אתה פועל ובמשאבים התקציביים שלך. נדרשים בדיקות, ניתוחים וסבלנות כדי למצוא את האיזון הנכון עבור העסק שלך.
שמרו על ראש פתוח, הישארו גמישים, ובטוח שתצליחו.

מדוד הצלחה בבניית קישורים

בניית קישורים היא חלק מכריע בקידום אתרים, אבל איך מודדים את ההצלחה שלו?
ישנם מספר מדדים שבהם תוכל להשתמש כדי לקבוע את היעילות של מאמצי בניית הקישורים שלך.
אחד מהם הוא מספר הקישורים הנכנסים שיש לך, במיוחד מאתרים איכותיים וסמכותיים.
סיבה נוספת היא שיעור הקליקים (CTR) של הקישורים שלכם,
שאומר לכם כמה אנשים לוחצים על הקישורים שלכם לעומת כמה פשוט צופים בהם.
אתה יכול גם לעקוב אחר דירוג האתר שלך בדפי תוצאות מנוע החיפוש (SERPs) כדי לראות אם הוא משתפר עם הזמן.
על ידי פיקוח על מדדים אלה, תוכל לכוונן את אסטרטגיות בניית הקישורים שלך ולהבטיח שהן מספקות את התוצאות הדרושות לעסק שלך.

טיפים לקידום אתרים

הימנע מעונשים של מנועי חיפוש

עסקים העוסקים בשיטות מפוקפקות לבניית קישורים או משתמשים בסוגים הלא נכונים של קישורים
יעמדו בהכרח בפני עונשים קשים ממנועי חיפוש כמו גוגל.
עונשים אלה יכולים להרוס את הנוכחות המקוונת שלך על ידי הסרת האתר שלך מתוצאות החיפוש או לפגוע בדירוג SEO שלך.
חשוב להישאר מעודכן באסטרטגיות בניית הקישורים שלך ולוודא שאתה עוקב אחר הנחיות מנוע החיפוש.
צעד מכריע אחד הוא להימנע מתשלום עבור קישורים או שימוש בחוות קישורים כדי לשפר באופן מלאכותי את דירוג האתר שלך.|
בנוסף, חיוני לבדוק באופן קבוע את האתר שלך עבור קישורים שבורים או באיכות נמוכה ולהסיר אותם.
על ידי שמירה על ערנות ומעקב אחר שיטות עבודה מומלצות, אתה יכול לשמור על האתר שלך במצב טוב ולהקדים את המתחרים.

מסקנה טיפים לקידום אורגני כן עובדים…

בניית קישורים היא היבט מכריע בכל אסטרטגיית קידום אתרים, ובין אם אתם בוחרים להתמקד בקישורים אורגניים או בתשלום,
חשוב לזכור כי בניית קישורים אינה תהליך חד פעמי. זה דורש מאמץ מתמשך ותשומת לב כדי להבטיח שאתה
מספק לאתר שלך את הקישורים האיכותיים שהוא צריך כדי להישאר רלוונטי וסמכותי בעיני מנועי החיפוש.

אם יש לך שאלות לגבי איך לייעל את SEO של האתר שלך, אל תהסס לפנות אלינו.
אנו מתמחים במתן אסטרטגיות SEO יעילות לעסקים המניבות תוצאות. זכור, עם הגישה הנכונה לבניית קישורים,|
האתר שלך יכול להשיג חשיפה גדולה יותר, תנועה רבה יותר, ובסופו של דבר, הצלחה גדולה יותר.

כותרת המדור: "יתרונות התנועה האורגנית המובילים לפי ענף" טבלה מבוא:
תנועה אורגנית יכולה להועיל לכל עסק, ללא קשר לתעשייה. להלן היתרונות העיקריים המחולקים לפי אנכי.

יתרונות התנועה האורגנית המובילים לפי תעשייה

תנועה אורגנית יכולה להועיל לכל עסק, ללא קשר לתעשייה. להלן היתרונות העיקריים המחולקים לפי אנכי
לכן רצוי להיות קשובים ל טיפים לקידום אורגני שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו.

היתרון העליון בתעשייה
מסחר אלקטרוני גידול במכירות ובהכנסות
בריאות ואיכות חיים מנהיגות מחשבתית מבוססת
מימון הכרה חזקה יותר במותג
טכנולוגיה מעורבות משתמשים משופרת
נדל"ן חשיפה מוגברת ולידים
בידור בסיס מעריצים גדול יותר ונאמנות
חינוך מעורבות גדולה יותר של תלמידים ומורים
נסיעות ותיירות עלייה בהזמנות ובהזמנות
מזון ומשקאות מודעות גדולה יותר למותג ונאמנות

"`

שאלות נפוצות על קידום אורגני

הנה כמה שאלות נפוצות על קישורים אורגניים וקישורים בתשלום:

  • מה ההבדל בין קישורים אורגניים לקישורים בתשלום?
    קישורים אורגניים נצברים ולא נרכשים. קישורים בתשלום הם קישורים שנרכשים,|
    למשל באמצעות תוכן ממומן או פרסום בתשלום לפי קליק.

 

  • כיצד קישורים אורגניים יכולים להועיל לעסק שלי?
    קישורים אורגניים יכולים לספק לאתר שלך תנועה איכותית וממוקדת שסביר יותר שתומר ללקוחות.
    הם יכולים גם לעזור לשפר את הסמכות של האתר שלך ואת הדירוג במנועי החיפוש.

 

  • מהן הדוגמאות לסוגי קישורים בתשלום?
    סוגי קישורים בתשלום כוללים תוכן ממומן, פוסטים אורחים, פרסום בתשלום לפי קליק ופרסום במדיה חברתית.

 

  • מדוע רלוונטיות חשובה בבניית קישורים?
    קישורים רלוונטיים יכולים לעזור לבסס את האתר שלך כסמכות בתעשייה שלך ולספק תנועה ממוקדת.
    הם גם נושאים משקל רב יותר עם מנועי החיפוש, אשר יכולים לעזור לשפר את הנראות של האתר שלך ואת הדירוג.

 

  • מה עדיף: קישורים אורגניים או בתשלום?
    זה תלוי ביעדים העסקיים שלך ובתקציב. קישורים אורגניים הם בחינם, אך דורשים זמן ומאמץ כדי ליצור.
    קישורים בתשלום יכולים להיות מיידיים יותר, אך יכולים להיות יקרים ולא לספק יתרונות לטווח ארוך.
    שילוב של שניהם יכול לעתים קרובות להיות האסטרטגיה היעילה ביותר.

עוד טיפים חשובים על קידום

  • כיצד עדכוני אלגוריתמים של מנועי חיפוש משפיעים על בניית קישורים?
    שינויים באלגוריתמים של מנועי חיפוש יכולים להשפיע על האפקטיביות של אסטרטגיות מסוימות
    לבניית קישורים ואף עלולים לגרום לעונשים על שימוש בפרקטיקות מפוקפקות.
    חשוב להישאר מעודכנים בעדכוני האלגוריתמים ולהתאים את אסטרטגיות בניית הקישורים שלכם בהתאם.

 

  • כיצד אוכל למדוד את ההצלחה של מאמצי בניית הקישורים שלי?
    יש מגוון מדדים שבהם אתה יכול להשתמש כדי למדוד את ההצלחה שלך בבניית קישורים,
    כולל תנועה באתר, שיעור יציאה מדף כניסה, מעורבות ושיעורי המרה.
    חשוב לעקוב ולנתח מדדים אלה באופן קבוע כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיית בניית הקישורים שלך.

 

  • מהן שיטות נפוצות לבניית קישורים מפוקפקים שיש להימנע מהן?
    שיטות מפוקפקות לבניית קישורים כוללות קניית קישורים, השתתפות בהחלפת קישורים,
    שימוש בקישורים מוסתרים וספאם תגובות ופורומים עם קישורים.
    שיטות אלה יכולות לגרום לעונשים או אפילו לגרום לאתר שלך להיחסם ממנועי החיפוש.

 

  • האם אוכל להיענש על שימוש בקישורים בתשלום?
    כן, שימוש בקישורים בתשלום בניסיון להשפיע על הדירוג במנועי החיפוש עלול לגרום לעונשים.
    חשוב לעקוב אחר הנחיות מנוע החיפוש ולהשתמש בקישורים בתשלום בצורה אתית.

 

  • האם אני צריך להיות מומחה SEO כדי לייעל את אסטרטגיית בניית הקישורים של האתר שלי?
    למרות שזה יכול להיות מועיל לקבל קצת ידע על שיטות עבודה מומלצות SEO,
    אתה לא צריך להיות מומחה כדי לייעל את אסטרטגיית בניית הקישורים של האתר שלך.
    עבודה עם סוכנות שיווק דיגיטלי מכובדת יכולה לעזור לך להשיג את המטרות שלך בצורה יעילה יותר.

יתרונות התנועה האורגנית

תנועה לאתר

  • חשיפה מוגברת: תנועה אורגנית שולחת נפחים גדולים יותר של תנועה ממוקדת שיכולה לשפר את דירוג החיפוש הכולל של האתר שלך ואת הנראות.
  • שיעורי המרה טובים יותר: מבקרים מתנועה אורגנית נוטים יותר להמיר מאשר תנועה בתשלום, וכתוצאה מכך שיעורי המרה טובים יותר.
  • אמינות: תנועה אורגנית יוצרת אמינות ומגדילה את זיהוי המותג על ידי מיצוב האתר שלך כמומחה בתחומך וביסוס סמכות חזקה.

עלות

  • ללא השקעה כספית: התנועה האורגנית היא בחינם, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור עסקים קטנים או סטארט-אפים עם תקציבים מוגבלים.
  • ערך לטווח ארוך: תנועה אורגנית יכולה להמשיך להביא מבקרים לאתר שלך זמן רב לאחר ההשקעה הראשונית שלך.

סוגי קישורים בתשלום

  • תוכן ממומן: פוסטים בתשלום בבלוג ותוכן ממומן יכולים להגדיל את החשיפה ולספק קישורים נכנסים לאתר שלך,
    אך יש להשתמש בהם באופן אסטרטגי כדי למנוע הופעת ספאם או ירידה באמינות.

 

  • פרסום בתשלום לפי קליק: זהו התהליך של הבאת תנועה לאתר שלך על ידי תשלום בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעות שלך.
    זה יכול להיות יקר אבל מאוד ממוקד ויעיל אם משתמשים בו בחוכמה.

 

  • רישומי ספריות: אלה הם רישומי ספריות בתשלום שבהם אתה יכול לרשום את האתר שלך כדי להגדיל את הנראות,
    אך שים לב אילו ספריות אמינות ורלוונטיות לעסק שלך.

חשיבות הרלוונטיות בבניית קישורים

  • הגדלת סמכות הדומיין: קישורים מאתרים רלוונטיים עוזרים להגדיל את סמכות הדומיין שלך ואת דירוג האתר במנועי החיפוש.
  • אמינות: קישורים צריכים להיות רלוונטיים לתוכן אליו הם מקשרים, ובכך לספק אמינות ואיכות גבוהה לתוכן שלך.
  • עונשי דירוג: מנועי חיפוש עשויים להעניש את האתר שלך אם הוא מקושר לאתרים וספריות לא רלוונטיים, באיכות נמוכה או ספאם.

ויכוח העלות הגדולה

  • השקעה לתוצאות מהירות יותר: קישורים בתשלום יכולים להיות השקעה טובה לטווח קצר לקבלת תוצאות מהירות יותר.
  • השפעה יקרה וזמנית יותר: עלות הקישורים בתשלום יכולה להיות אסורה עבור עסקים עם תקציבים קטנים
    יותר וההשפעה היא זמנית אם האתר לא ממשיך לשלם עבור הקישור.
  • השפעה ארוכת טווח: תנועה אורגנית דורשת מאמץ וסבלנות, אך ברגע שהיא מתחילה לייצר תנועה,
    היא יכולה להיות בת-קיימא, לצמוח בתנופה ולייצר תוצאות ארוכות טווח.

טיפים לקידום אורגני חשובים לקידום בגוגל

השפעת עדכוני אלגוריתמים על בניית קישורים

  • הפחתת קישורי ספאם: עדכוני אלגוריתמים מסייעים להפחית ולהעניש את המאמצים לתמרן מנועי חיפוש באמצעות שיוך קישורים שגוי,
    ולקדם את השימוש בקישורים בעלי ערך גבוה המוסיפים ערך לתוכן.
  • שיפור חוויית המשתמש: עדכוני האלגוריתמים מתמקדים בין היתר באופטימיזציה של חוויית המשתמש,
    המקשרת בין היתר לתוכן, שימושיות ואמינות רלוונטיים ואיכותיים.
  • שינויים בדירוג: עדכוני אלגוריתמים יכולים לשנות את תוצאות הרישום המובילות לעליות ומורדות בתנועה ובדירוג הכללי,
    ובכך לעודד אתרים לשמור על אסטרטגיות בניית קישורים איכותיות.

איזון אסטרטגיות אורגניות ואסטרטגיות לבניית קישורים בתשלום

  • מציאת האיזון הנכון: כדי שעסקים יוכלו להתחרות ביעילות, מומלץ לאזן בין אסטרטגיות
    אורגניות ואסטרטגיות בתשלום לקבלת תוצאות אופטימליות.
  • התאמה אישית: ניתן להתאים אישית אסטרטגיות בתשלום כדי לקדם תוכן ודפים ספציפיים,
    ובכך לאפשר לעסקים להתמקד יותר באזורים החלשים שלהם, בעוד שניתן למקד אסטרטגיות אורגניות לאתרים
    בעלי ערך גבוה ולשלב אותן במשפך מסע הלקוח באמצעות שדרוגי תוכן וטכניקות מגנט קישורים.
  • מדידת החזר השקעה: ניטור ומדידה מתמידים של החזר השקעה מסייעים לעסקים לייעל את האסטרטגיות שלהם,
    לזהות איזה היבט משיג ביצועים טובים ולנטוש פרקטיקות שאינן מועילות במהלך תקופה נתונה.

מדידת הצלחה בבניית קישורים

  • כמות ואיכות התנועה: ניתן לנטר תנועה אורגנית וממומנת באמצעות Google Analytics וכלי מנהלי אתרים
    כדי למדוד צפיות בדפים, שיעורי יציאה מדף כניסה בין מדדים אחרים

 

  • פרופיל קישורים נכנסים: ניטור קישורים נכנסים מראה איזה אתר מקשר לאתר שלך,
    באיזו תדירות ואת האיכות / הרלוונטיות של קישורים כאלה. ניטור קישורי ספאם והגנה על סמכות הדומיינים הם בעלי חשיבות עליונה.

 

  • ניתוח תחרותי: עקוב אחר המתחרים וכיצד הם מבצעים את אסטרטגיית בניית הקישורים שלהם.

הימנע מעונשים במנועי חיפוש על ידי טיפים לקידום אורגני

  • הימנעות משיטות קידום אתרים בכובע שחור: אל תשתמש בפרקטיקות לא אתיות כגון קניית קישורים נכנסים,
    דחיסת מילות מפתח וטקסטים מוסתרים. אחרת, מנועי החיפוש ימצאו ויענישו את האתר.

 

  • בחר איכות על פני כמות: התמקד ביצירת תוכן באיכות גבוהה שירוויח באופן טבעי קישורים באיכות גבוהה,
    במקום להשיג קישורים נכנסים ברמה נמוכה ממקורות מפוקפקים.

 

  • רלוונטיות קישור: קשר חזרה רק לאתרים רלוונטיים באיכות גבוהה, אמינים ובעלי סמכות בתעשייה או בנישה שלך

רוצים לקבל עוד טיפים מיועץ קידום אתרים?
הכנסו לקישור הבא https://kwin.co.il/seo-adviser/

מחבר המאמר:
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו

הצטרפו כבר עכשיו לקהילה שלנו בוואטסאפ, ותוכלו להיות מעודכנים בכל הנוגע לממשק שלנו.