רובנו הגדול יודע שפרסום באינטרנט הוא אחד מכלי בשיווק החזקים ביותר אשר הולכים וצוברים כוח בעולם המדיה .
מכל אמצעי הפרסום אשר ישנם כיום ,פרסום באינטרנט נחשב לכלי הפרסום המדיד ביותר ,
זאת אומרת שבעזרתו ניתן לראות את העלות מול תועלת לפרסום המדויק ביותר .
אחד הדברים החכמים ביותר אשר מביאים לתוצאות בטוחות זהו פרסום ברשת .
כמובן שיש צורך להכיר את הלקוח ואת המוצר או השירות אשר מוצעים ללקוחות החדשים ולפתח לפי נתונים אלו אסטרטגיה נכונה .

מהם אפשרות הפרסום באינטרנט שיכולות לעזור לכם ?

רשת האינטרנט הפכה כבר ממזמן לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וכמו גם מעולם הצרכנות ,אנו בוחרים לבצע פעולות חיפוש מידע ,
סקרים ברחביה על פעולות שגרתיות כגון קריאת עיתונים ,מיילים ,רשתות חבריות ועוד .בכל התחומים הללו אנחנו לא מודעים שמדי פעם קראנו חומר פרסומי .
קיימים שני סוגי קידום עבור העסק שלכם ,לא משנה אם מדובר בעסק קטן או אימפריה עסקית .

ראשית יש את הקידום הממומן ,קידום זה הוא השקעה כספית אשר מפרסמת את העסק שלכם באמצעות מודעה אשר ממוקמת בראשות הדף ,
לפי חקירת מילות מפתח ,מוצבת המודעה באמצעות ליד ,שכל לקוח אשר בוחר להיכנס אליכם דרך אותה מודעה ,מוציא לכם בעצם כסף מהכיס .
שיטה לפרסום ממוקד של מילות מפתח ,מנועי החיפוש מציעים מודעות פרסומיות לצד תוצאות החיפוש .

החשיפה כאמור ניתנת ללא תשלום ומומלץ להשקיע בחברה אשר מתמחה בפרסום על מנת לנהל קמפיין איכותי ומקצועי ברשת .
האפשרות השנייה היא קידום אורגני ,קידום זה הוא קידום אשר מושקעת בו עבודה רבה והוא מתפרס על חודשים והוא נחשב להשקעה הטובה ביותר .
בקידום זה מגיעים באמצעות עבודה רבה למקומות הראשונים על ידי כך שגוגל קורא בעצם את התוכן אשר מוכנס לאתר וכמו גם קישורים ומאמרים איכותיים אשר נרשמים על ידי קופירייטר .

מהו פרסום מבוסס תוכן ?

שיטה זו מבוססת בעצם על פרסום מודעות באתרים ובעמודים אשר התוכן אשר מוצג בהם הוא רלוונטי לגבי תוכן פרסומי .
זאת אומרת שהמפרסם יחפש באתרים או כתבות אשר הקוראים שלו מתעניינים בתחום או המוצר הספציפי .
זה דורש בדרך כלל חשיבה ותכנון עמוק יותר של קמפיין פרסום אך מעניק לרוב את התוצאות האיכותיות ביותר .

ניתן לראות לדוגמה ,כתבה על רכב חדש אשר יצא לשוק ויוצבו מודעות פרסום של חברות אשר מתמחות במכירת רכבים .
אך לעומת זאת באתר אשר מציע מסעדות רשת מהיר ,יוצבו מודעות פרסום על מסעדות מובילות באזור .

אילו טכניקות לפרסום קיימות ?

קיימות שלל טכניקות ,חלק מהן הינן מודעת באנר .
מודעה זו או רצועת פרסומת אשר מוצגת לרוחבו או לאורכו של הדף ברשת .
הבאנר הפך להיות חלק בלתי נפרד מאתר תוכן פופולאריים .

באנר פרסומי יכול להכיל תמונה סטטית ,מסר טקסטואלי ,אנימציה ועוד .
לחיצה על הבאנר תוביל אתכם בעצם לאתר או תביא אתכם לדף נחיתה .
כמו כן קיימת מודעת פופ אפ ,הופעה של מודעה זו טרם הצגת התוכן לגולש .

כלומר הגולש יבקש לצפות בתוכן מסוים ,אך יתקל במודעה שתמשוך את תשומת ליבו או תחייב אותו
בעצם לבצע פעולה כל שהיא על מנת שהוא יוכל להמשיך הלאה לתוכן הרצוי .
כיום ניתן לחסום מודעות אלו בדפדפנים הרבים ולכן ישנם מפרסמים שלא ממליצים על השיטה הזו .
ניתן לראות גם מודעה זעירה .
שימוש במודעה זו בשולי העמוד נעשית על מנת למשוך את תשומת הלב של הגולש אך בצורה “שקטה” וללא הפרעה כל שהיא בזמן הגלישה .

 

שירותים נוספים של חברת קידום מנצח: 

פרסום באינטרנט