פרסום ממומן בגוגל אז מה זה באמת?

מודעת גוגל ממומן

דוגמא למודעת גוגל ממומן

אנחנו כל הזמן רואים את התוצאות הראשונות בגוגל ולמעלה בקטן רשום מודעה אז מה זה באמת,
איך אפשר להיות מקום ראשון 
בגוגל על ידי תשלום לגוגל,
מי עושה את זה ואיך עושים את זה,את כל זה אנחנו נסביר לכם בדף הזה.

איך מקימים חשבון בגוגל אדוורדס?

כל מה שאתם צריכים בשביל להקים חשבון גוגל אדוורדס בשביל לבנות מודעה זה חשבון gmail וכרטיס אשראי,
הקמת החשבון היא מאוד פשוטה יש להכנס לקישור הבא,https://adwords.google.com/intl/iw_il/home/
לאחר הלחיצה על הקישור התמונה הבאה תופיע יש למלא את הפרטים ולהקיש הבא.
כניסה לגוגל אדוורדס
לאחר הכנסת הgmail וכתובת האתר שאותה אתם רוצים לקדם לחצו על הכפתור המשך כעת גוגל
ישלח אותכם לחשבון הgmail שלכם הקישו את הסיסמא על מנת להכנס לחשבון הגוגל אדוורדס שלכם,
לאחר שסיימתם את התהליך הזה יופיע לכם באנר המסביר לכם באופן בסיסי את הממשק.

למי שכבר התנסה בממשק של גוגל אדוורדס הוא יראה שיש ממשק
חדש ושונה יש אפשרות לחזור לגרסה הקודמת שהיא יותר קלה לרוב
המשתמשים על ידי לחיצה בהגדרות ואז לחיצה על כפתור חזרה
לגרסה הקודמת של adwords.
תמונה מצורפת
גרסאת גוגל אדוורדס

לאחר לחיצה על הכפתור אתם אמורים להגיע לדף של הקמפיינים משם אנחנו בונים את קמפיין
הפרסום בגוגל ממומן,מה שצריך 
לעשות עכשיו זה מחקר מילות מפתח למילים שאנחנו רוצים לקדם בקמפיין,
את המחקר מילות מפתח אנחנו 
צריכים לעשות בכלי של גוגל אדוורס הכלי נקרא כלי מילות המפתח,
שם אפשר לראות את מה עלות הקליק של כל מילת 
מפתח,אנחנו צריכים לבנות קמפיין עם מילות מפתח
שיתאימו לתקציב שלנו,יש לבחור בקפידה איזה מילים מתאימים לנו 
ולראות את המחיר ולהוסיף אותם לקמפיין.

צילום של דף קמפיינים:
קמפיין ממומן בגוגל
על מנת לייצר קמפיין יש ללחוץ על הכפתור האדום עם הפלוס לאחר מכן יפתח לכם האופציה הבאה:
בחירת סוג קמפיין בגוגל ממומן
פה יש לבחור את סוג הקמפיין הרצוי אם אנחנו רוצים לעשות קמפיין
לרשת החיפוש בלבד,שזה אומר מודעות ממומנות בתוצאות החיפוש בגוגל
זה האופציה שאנחנו צריכים לבחור בה.

אם אנחנו רוצים לבנות קמפיין משולב עם מודעות במנוע החיפוש ורשת המדיה
יש ללחוץ על האופציה רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה,השילוב הזה
אומר קמפיין שיופיע ברשת החיפוש ובשרת המדיה בסלולאר ובמחשב,בחירה
באופציה הזאת תגמור לכם את התקציב במהרה לכן לא מומלץ לבחור באופציה
הזאת,רק במקרה שאתם יודעים איך לבנות את קמפיין המדיה שלא יגמור לכם
את כל התקציב.