ניתן להתרשם מכך שעולם מדברים על מיתוג עסקי לעסק ובצדק .
בית עסק אשר זוכה למיתוג אפקטיבי וכמו גם עיצוב לוגו מקצועי הוא עסק שהערכים שלו מוטמעים בתודעה של לקוחותיו .
ערכים והתועלת שבכך באים לידי ביטוי ברגע האמת ,
הוא הלקוחות העתידיים ניצבים מול הדלפק בנקודת המכירה ועומדים בפני החלטת הקנייה .

לכן מיתוג עסק ,הוא הינו כלי שיווק חיוני עבור כל עסק ובמיוחד עבור עסקים חדשים .
מדובר בתהליך מורכב ,שקיימת לו השפעה רבה על סיכויי ההצלחה של העסק ,
בשל כך מומלץ להיעזר במומחים בעלי ניסיון במיתוג עסקי ,אשר ידאגו ללוות אתכם לאורך כל התהליך החשוב הזה .

כאשר עסק או מוצר נמצאים בתחילת הדרך שלהם ,
או כאשר עסק ותיק מעוניין לבצע ריענון בפני הלקוחות שלו ,אנחנו ניגשים כאן לתהליך של מיתוג
מיתוג עסקי יוצר בעצם את הזהות הרצויה ומייצג את אותה זהות בפני קהל היעד שלכם
על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולתת לכם בתור מנהלים את הכלים הנכונים כיצד לנהל נכון את תהליך המיתוג לעסק .

איך מתחיל מיתוג לעסק בעצם ?

 

האם אתם מכירים היטב את המוצרים אשר אתם בוחרים להציג ללקוחות שלכם כמו שאתם מכירים את העסק שלכם ?
למה שהלקוח יבחר דווקא בך על פני שאר המתחרים ?
מהי החוויה הייחודית שאתה מעניק ?
מיתוג עסקי דורש ממך להכיר את המתחרים שלך .

רובם הגדול של בעלי עסק בטוחים שהעסק שלהם הינו יחיד במינו מיוחד .ברוב המקרים המציאות הינה שונה לגמרי ,
בעת תהליך מיתוג עסקי תידרשו לענות על שאלות של מי הם המתחרים העסקיים שלכם בעצם ?
מי הם המתחרים שלכם ברשת האינטרנט ?
למה העסק שלכם הוא הכדאי ביותר ?
איך תוכלו לגייס לקוחות רבים ?

איתור החולשה של המתחרים שלכם ,יכול להוביל בעצם מה שיוביל אתכם להצלחה שלכם .
לעתים לעסקים קטנים וחדשים ישנו יתרון עסקי על פני עסקים גדולים יותר וכמו גם וותיקים יותר .
עסקים קטנים מכירים בעצם את הלקוחות ברמה אישית ,
בשל כך מיתוג לעסק קטן או חדש מתחיל בהכנת פרופיל ללקוח ורשימה של ערכים
וכמו גם תועלת של המותג אשר בבעלותו שהוא מעמיד לרשותו .

מי הוא הלקוח המושלם עבורו ?
מהו המוצר שהוא מציע ?
כיצד ניתן לגבור על המתחרים ?
כל אלו יכולים לבנות את הפרופיל האישי עבור אותו לקוח ולהעניק לו את היתרון להצלחה .

מהו מיתוג לעסק בעצם ?

 

מיתוג עסקי מוכר כשם ,סימן ,סימבול ,עיצוב או במקרים בודדים הוא שילוב ביניהם ,
אשר דואג לייצר זהות אחרת ומיוחדת למוצר או לשירות אשר בוחר להעניק בית העסק .
באמצעות אותו מיתוג עסקי לבעל העסק ,
ניתן למשוך לקוחות פוטנציאליים אשר יכולים לזהות במוצר שלכם פתרון אפשרי
אשר יכול לענות על הצרכים שלהם לגבי הבעיה הקיימת אצלהם .

עיצוב לוגו חשוב לא פחות ממיתוג עסק , כאשר לקוחות נכנסים לאתר
שלכם התמונה אשר בחרתם בתור הלוגו של העסק ,היא התמונה אשר הם רואים
בראשם כאשר הם מדפדפים באתר שלכם .
הלוגו מעביר את המספר במהירות ובקלות וכמו גם הוא החתימה של העסק שלכם .

 

מהם הדגשים השיווקיים החשובים בעת מיתוג לעסק ?

 

בעת המיתוג על המעצב ליצור בידול חזותי משאר המתחרים ,על מנת שהעסק הזה יראה שונה .
כמו גם השימוש בסמלים עבורכם יכול לעזור לכם כאשר אתם בוחרים לתאר את המוצר .

לרובנו הגדול קיימת נטייה לחשוב שהלוגו של העסק יעביר מספיק מסרים ,
כאשר הצרכן הפוטנציאלי יבחן את המיתוג העסקי שלכם הוא צריך
להיות מסוגל במהרה לשייך את המוצר שלך לקטגוריית מוצר ,
כלומר הוא אמור להבין מה היתרון אשר קיים אצלך לעומת שאר המתחרים ולמה כדאי לו לבחור בך .
ריבוי מסרים יכול לבלבל את הצרכן ולגרום לו לחפש אצל המתחרים .

 

מיתוג לעסק