אתר אינטרנט הוא אחד הדברים החשובים והרלוונטיים ביותר לכל עסק .
אתר אינטרנט משמש כפנים של העסק ומציג אותו לראווה ברשת .
כאשר אתם כלקוחות בוחרים ליצור לכם אתר שיהיה בעל תדמית והנראות שלו תהיה מושלמת
 וגם הוא ייקרא בצורה אופטימאלית על ידי גוגל ,תצטרכו את שירותיה של חברה מקצועית בתחום בניית האתרים .
זה נותן את האפשרות להציג את השירותים של החברה דרך הרשת לקהל יעד כמעט בלתי מוגבל
ולא משנה מהו תחום העסק שלך ואילו שירותים אתה מציע .
חשוב לזכור שכל השימוש באינטרנט החל רק בשנים האחרונות וטמון בו פוטנציאל עצום שרק הולך וגדל .
זהו תחום מאתגר וניסיון ספציפי בתחום הינו הכרחי ומשלב בתוכו הרבה תהליכים מורכבים שיש צורך לבצע אותם במהלך הפיתוח .

למה כדאי לכם בתור בעלי עסק לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם ?

בניית אתרים הולכת וצוברת תאוצה וכמעט ולא ניתן למצוא כיום עסק מקטן ועד גדול שאין ברשותו אתר .
גם אם האתר שלכם הכי זוהר והכי אטרקטיבי מבחינה ויזואלית ,
ללא מקדם אתרים מקצועי ההשקעה שלכם נעשתה לחינם .
כאשר מדובר בתחום הקידום לאו דווקא מדובר בקידום האורגני או הממומן ,אלא דווקא ביסודות של האתר .
כאשר נבנה עבורכם אתר הוא חייב להיבנות בצורה כזו שגוגל יוכל לקרוא אותו בצורה הטובה ביותר ,
כאשר האתר נבנה בצורה שכזו ההשקעה שלכם תהיה כדאית ומשתלמת לטווח הארוך ויחשפו אליו קבוצה גדולה
של אנשים אשר ייהנו מימנו וכמו כן ירצו ליהנות מהשירותים אשר מוצעים בו .

כיצד תדעו איזה אתר מתאים לכם ?

שאלה הראשונית אשר נשאלת כאשר בונים אתר ,היא מהו סוג האתר אשר דרוש עבורכם ?
במידה ובעל עסק מעוניין למכור את המוצרים שלו ישירות ללקוחות מבלי להתערב כלל בתהליך ,
להפוך בעצם לעסק אשר פועל 24/7 ,ישנו צורך באתר מסחר אלקטרוני .
כאשר בוחרים לבנות אתר מסחר אלקטרוני (חנות וירטואלית) ישנו צורך בשלושה מרכיבים בסיסיים .

הראשוני שבהם הוא שתהיה מערכת ניהול מוצרים גמישה ונוחה לשימוש עבור המשתמשים בה ,
כך שבעל האתר יוכל לעדכן אותו בקלות ולבחור אילו מוצרים הוא מעוניין להבליט וכמו כן להוסיף מוצרים חדשים לחנות .
הדבר השני הוא ממשק ניווט אשר יעניק חווית משתמש איכותית לגולשים אשר תהיה לו גרפיקה
 באיכות גבוהה אשר תאפשר להציג את המוצרים באיכות הטובה ביותר ותעזור לקונים לדעת מה הם קונים .
הדבר השלישי והאחרון הוא מערכת סליקה מקוונת אשר תאפשר לעסקאות לצאת לפועל .

אתר נוסף הוא אתר תדמית ,זהו בעצם אתר שהמטרה העיקרית שלו היא ליצור תדמית איכותית ובעצם לתת מיתוג שהוא המוביל בתחומו .
הדגש כאן הוא על היתרונות של העסק ,לשם כך מושקעים משאבים רבים בעיצוב
 האתר על מנת להפוך אותו למושך יותר וכמו כן טקסטים אשר בעלי תוכן שיווקי .

אתר זה הוא בדרך כלל קטן ומכיל 10 עמודי תוכן ולא יתרה מכך .
בנוסף לכך קיימים דפי נחיתה שזהו עמוד בודד אשר מיועד לפרסום ספציפי ומכוון .
מיני סייט אשר מיועד לפרסום וכולל בתוכו 5 עמודים שיווקיים ,
פורטל אשר הינו אתר תוכן רחב ומכיל תכנים רבים בתחום מסוים ,וכמו גם אתרי תוכן אשר מאפשר לגולשים לתרום את הידע שלהם .

 

האם משתלם לכם להשקיע בקידום ובניית אתרים ?

 

ההשקעה הינה חד פעמית וכך גם צריכה להיות הראייה שלכם על הדבר .
נכון שזה עולה לא מעט כסף ,אבל התמורה אשר מתקבלת הינה משתלמת .
בשל העובדה שיהיה לכם תנועה באתר ותוכלו להיחשף לכמה שיותר לקוחות רלוונטיים ,
תהיה לכם את האפשרות להציג את עצמכם בגוגל ,בין אם בחרתם להשקיע בקידום ממומן או בקידום אורגני .

בניית אתר היא בעצם הכניסה שלכם לעולם האינטרנט ,
השיווק והפרסום הינו עניין של זמן אשר זורע זרעים ובסופו אתם תקצרו את הפירות .
השילוב של קידום ובניית אתרים הוא שילוב מאוד חזק,כי אתר בלי קידום הוא כמו רכב
ללא מנוע,על מנת שהאתר שלכם יופיעו במנועי החיפוש יש לבצע לאתר קידום בסיסי הנקרא
אופטימיזציה.

האם חשוב לשלב קידום ובניית אתרים?

התשובה היא כמובן חשוב מאוד לשלב את תהליך הקידום בזמן תהליך בניית האתר וגם לאחר מכן,
אתר ללא גולשים לא מועיל ולא מכניס כסף,לכן חשוב לבצע שילוב של אחד מסוגי הקידום,או קידום
אורגני או קידום ממומן,קידום בפייסבוק ואינסטרגרם אשר יכניס גולשים לאתר שלנו.

 

קידום ובניית אתרים
קידום ובניית אתרים