אז מהו באמת קידום אתרים אורגני???

קידום אתרים אורגני הוא כשמו הוא,אורגני בא מהמילה ירוק וטבעי ככה צריך להתבצע הקידום האורגני באתר שלכם
תהליך הקידום מורכב ממספר תהליכי עבודה חלקם הם בתוך האתר וחלקם מחוץ לאתר,כמו כן יש לראות שהקידום
מתבצע על פי הדרישות של גוגל ולא לבצע דברים שנוגדים את הדרישות של גוגל,כי לאחר מכן אפשר ליפול במיקומים.

 

איך מתבצע הקידום האורגני בגוגל?

 

זאת שאלה שאנחנו נשאלים לא מעט פעמים מה זה קידום ואיך בכלל עושים אותו?
וזאת שאלה מאוד חשובה כי כאשר אתם רוצים לעשות לאתר שלכם קידום אתם צריכים לראות שהמקדם
אתרים אכן עושה את העבודה 
כי בתחום הזה יש לא מעט שרלטנים,שיקחו מכם את הכסף
ויגידו לכם כן אין בעיה הקידום לוקח חצי שנה,והכסף יזרום חצי שנה 
ולאחר מכן אתם תשמעו בעיקר סיפורים
על זה שיש בעיות עם גוגל ושהאתר שלכם לא תקין,לכן בשביל להמנע ממקרים לא נעימים כאלה

אנחנו נסביר לכם איזה פעולות יש לבצע בתהליך של הקידום האורגני באתר שלכם.


הדבר הראשוני שיש לבצע הוא נקרא אופטימיזציה וההסבר הפשוט של המילה הגדולה הזאת היא
הכנת האתר עבור גוגל,אנחנו צריכים להגיד לגוגל במה האתר עוסק,איזה מילות מפתח אנחנו רוצים לקדם
מה הכותרות שחשובות בדף,באמצעות כלים שיש לנו אנחנו נותנים תיאור לדף Meta description ומוסיפים
כותרת SEO,ומילות מפתח בנוסף לכך צריך להוסיף גם כותרות שכוללות את מילת המפתח שאותה אנחנו
רוצים לקדם בדף הנ״ל.

הדבר השני שאנחנו צריכים לעשות לאחר ביצוע האופטימיזציה הוא בניית ק1שורים פנימיים באתר,האתר שלנו
צריך להיבנות בצורת פרמידה,כל דף צריך לקשר לדף אחר לדוגמא אם אתם רוצים לקדם מילת מפתח
קידום אתרים,צריך להיות לכם קבוצה של דפים המדברת עם הנושא קידום אתרים הדבר החשוב ביותר
הוא היררכיה של הקישורים אסור להוציא קישור לדף ושהוא יחזיר קישור לאותו דף,על ידי כך מחזקים
דפים עם מלל איכותי שהם מוציאים קישור לדף הראשי שאנחנו מקדמים אותו בגוגל,זה המשמעות של קישורים
פנימיים בשילוב של מלל איכותי ובניית קישורים במבנה היררכיה נכון,זה הפעולה החשובה מאוד לתהליך הקידום
האורגני באתר שלכם,חשוב מאוד לבדוק את המקדם אתרים אם הוא ביצע את הפעולה הזאת,ואם הוא לא ביצע
אז להעיר לו על כך.

הדבר השלישי שצריך לעשות בכל דף באתר הוא הכנת כל דף שיקבל ציון טוב בתוסף Yoast SEO התוסף הזה
מודיע לנו עם עשינו עבודה טובה באופטימיזצית הדף מול גוגל,לכל דך צריך להיות מינימום של 300 מילה,
כותרת SEO, וMeta description ,מילת מפתח ראשית לדף,מרווחים בין השורות וכותרות,ובנוסף כל דף
צריך להכיל תמונה אחת לפחות עם alt לתמונה שנותן תיאור לתמונה,צריך לעבור על כל הדפים באתר
ולראות שכולם מסומנים בירוק על ידי התוסף של הYoast לאחר שראינו שכל הדפים באתר הם ירוקים
אפשר לעבור לעבודה מחוץ לאתר,כך צריך להראות הציון בתוסף של הYoast:

מומחה קידום אתרים

הדבר הרביעי הוא עבודה מחוץ לאתר לאחר שסיימנו עם האופטימיזציה ומבנה הקישורים של כל הדפים באתר
צריך לעבור לעבודה מחוץ לאתר,העבודה מחוץ לאתר היא נותנת משקל משמעותי על הקידום בתוך האתר
לכן צריך לעשות אותו בצורה נכונה ונבונה,אם יבוצע עבודה לא בצורה תקינה היא יכולה להזיק לאתר שלנו
יותר מלהועיל לאתר,לכן צריך לעשות אותו בצורה נכונה.

העבודה מחוץ לאתר היא קישורים נכנסים לאתר שלנו,הקישורים מחוץ לאתר לתוך האתר נותנים לגוגל
להבין שאתרים בעלי משמעות מקשרים לאתר שלנו מה שאומר שיש באתר שלנו תוכן איכותי ואתרים בעלי
וותק וסמכות מצביעים לאתר שלנו,על ידי כך גוגל מעלה אותנו במיקומים בגלל הקישורים שבאים מחוץ לאתר,
לא כל קישור יכול להועיל לאתר שלנו,אם לדוגמא נוציא קישור מאתר שהוא נחשב ספאם בגוגל,גוגל לא תראה
את זה בעין טובה לכן חשוב מאוד לבדוק את טיב הקישור לפני הכנסת הקישור.

 

איך מוצאים מקדם אתרים טוב שמבצע קידום אתרים אורגני?

 

כמו שכבר אמרנו יש בעסק של קידום אתרים אורגני לא מעט נוכלים ושרלנטים ויש גם מקדמים שלא באמת יודעים את העבודה
אז איך נדע לבחור מקדם אתרים שיודע את העבודה ושיביא לנו תוצאות תמורת הכסף שלנו?

אז ראשית כל לדרוש לראות עבודות של לקוחות קיימים,ולבקש להיכנס לאתר ולהראות שהם אכן הלקוחות
שלו כי להצביע על אתר ולהגיד אני קידמתי אותו זה הכי פשוט והכי קל,כי אי אפשר להוכיח מי באמת קידם את האתר
רק על ידי כניסה לפנל ניהול אפשר להוכיח את קידום האתר.

חשוב לשאול בפגישה הראשונית מה דרכי הקידום שהחברה הנ״ל משתמשת האם יש יעד לקידום תוך כמה חודשים
רואים תוצאות והדבר הכי חשוב לדרוש דוחות כל חודש המסבירים את מצב הקידום של האתר איזה מילות מפתח
התקדמו,אנחנו בקידום מנצח ממליצים על פגישה של פעם בחודש על מנת לדבר על אסטרטגיית הקידום של האתר,
על ידי פגישה עם המקדם אתרים שלכם אפשר לעלות רעיונות חדשים לאתר שלכם,יש אפשרות לבצע גם שיחת
טלפון עם המקדם ולשאול אותו על מה הוא ממליץ לעשות.

 

מי צריך קידום אתרים אורגני?

 

קידום אתרים אורגני לא מתאים לכל עסק יש עוד ערוצים שבהם אפשר לפרסם את העסק שלכם,קידום אתרים אורגני
הוא תהליך שלוקח לא מעט זמן ודורש השקעה של לא מעט כסף וגם הרבה זמן ותשומת לב,לכן לפעמים עדיף
להשקיע באפיקים אחרים כמו:
קידום בפייסבוק הקידום בפייסבוק הוא יכול להביא חשיפה גדולה לעסק וגם להביא
לקוחות חדשים,ערוץ הפייסבוק הוא אפיק פרסומי שבעיקר עובד על חשיפה הפייסבוק לעומת הגוגל לא מביא
עבודה מיידית,הפרסום שם גורם לאנשים להכיר את העסק שלך וכאשר הם יצתרכו את השירות שלך הם יזכרו
אותך מהפרסומות בפייסבוק לכן פייסבוק הוא פרסום נוסף לעסק,לא מומלץ בשום פנים ואופן להשקיע את כל
הפרסום בפייסבוק כי ביום אחד בהיר חברת פייסבוק יכולה לסגור לכם את הדף ואז כל הפרסום שהשקעתם
ירד לטמיון,דוגמא לתוצאות קמפיין בפייסבוק:
הקמת קמפיין בפייסבוק

מי שלא רוצה להשקיע הרבה כסף בקידום אורגני יכול לפרסם בגוגל adwords,הקמת קמפיין בגוגל אדוורדס
זולה משמעותית מהקידום האורגני ואף מביאה תוצאות באופן מיידי,אבל עלות הפרסום יכולה להיות גבוהה יותר
מאשר הקידום האורגני,הקידום בגוגל ממומן עובד בצורה כזאת יש לבנות מודעה שתופיע בגוגל במקומות הראשונים
בתחום שאנחנו בוחרים לדוגמא:
קמפיין ממומן בגוגל

כך נראת מודעה איכותית בגוגל אדוורדס רוב המודעות שמועלות לגוגל הם לא איכותיות ולכן הם לא מביאות את
יחס ההמרה,מה שקורה בפועל אנשים מוציאים הרבה כסף על המודעות אבל הם לא מקבלים טלפונים,זה קורה
בגלל חוסר מקצועיות של מי שהעלה את המודעה,כאשר רוצים לבנות מודעה איכותית חשוב מאוד ללכת לבעל
מקצוע שיבנה לנו קמפיין איכותי עם יחס המרה גבוהה ובשביל לבנות קמפיין איכותי צריך
להביא את הגולש לדף נחיתה שבנוי בצורה טובה עם חווית משתמש שממקדת את הלקוח
בהשארת פרטים בדף הנחיתה,אם ההפניה מבוצעת לאתר יחס ההמרה יורד בצורה משמעותית
הגולש לא נשאר בדף ולאחר מספר שניות יוצא מהאתר לכן יש להשקיע בדף נחיתה מקצועי.

 

לסיכום אז מה למדנו פה היום?

היום למדנו מה צריך לעשות לאתר שלנו בשביל תהליך הקידום,הדברים הבסיסים לקידום האורגני,
ולמדנו גם איך לבחור מקדם אתרים מקצועי שיעשה לנו עבודה טובה באתר,ולא יקח את כספנו
ויספר לנו סיפורים לאחר כמה חודשים,היום לאחר קריאת המאמר אתם כבר יודעים מה צריך
לבצע בתהליך הקידום ואי אפשר לעבוד עליכם יותר,אתם גם יודעים אם מתאים לעסק שלכם לעשות
קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל בשילוב עם פרסום בפייסבוק,מהיום אתם צרכנים חכמים
ואתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים ומה אתם צריכים בשביל לקדם את העסק שלכם.
אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים להתקשר לצוות קידום מנצח ולקבל יעוץ ראשוני ללא עלות.

 

072-3926630‏